من ، تو ; ما
یادت هست ؟
من ، تو ; ما
یادت هست ؟

همیــشه تو دلــت میگفــتی:
این مــگه باچــند نــفر دوســته که همیــــشه آنلایــنه؟

یه جمــله همــیشه یادت باشــه:

همیــشه آنلایــن تــرین ها تنــــهاترینــــند

✘ چـہـ .:: בُنـیـاے ::.  ســاکـتـے ...

 

בیـگـر صـבاے تـپـش .:: قـــَلبـ؟ـ هـا ::. غـوغـا نمـے کـنـב !!!

 

.:: بــے گـمـان ::. هـمـه شـکسـته انـב..✘

خط خطی های یه پسر ...

خط خطی

نظزت در مورد این پسره چیه؟ (دوستمه)

imag_0040.1.jpg

تـو هم تلخ بودی

تلــخ 

درست مثل قطره های فلج اطفالی

كه در كودكی به خوردم می دانند !

غافل از اینكه این بار


تلخی تــو دلم را فلــج كرد ..

کم سرمایه ای نیست

داشتن آدم هایی که حالت را بپرسند؛

از آن بهتر

داشتن آدم هایی است که،

بتوانی در جواب احوال پرسیشان بگویی:

خـــــوب نیســــــتم...!

نمره ۲۰ کلاسو : نمیخوام !
بهترین هوشو حواسو : نمیخوام !
دختر خوشگل شهر پریا ، اون که جاش تو قصه هاسو : از این دوتا لطفا

وقتی با تو آشنا شدم درخت مهربانیت آنقدر بلند بود
که هرچه بالا رفتم آخرش را ندیدم
معجون زیبایت آنقدر شیرین بود
که هر چه نوشیدم سیراب نشدم
و دریای عشقت آنقدر وسیع بود
که هرچه شنا کردم نتوانستم آخرش را ببینم
و سرانجام در آن غرق شدم