من ، تو ; ما
یادت هست ؟من ، تو ; ما
یادت هست ؟
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 12:9 توسط
|
من ، تو ; ما
یادت هست ؟من ، تو ; ما
یادت هست ؟
همیــشه تو دلــت میگفــتی:
این مــگه باچــند نــفر دوســته که همیــــشه آنلایــنه؟
یه جمــله همــیشه یادت باشــه:
همیــشه آنلایــن تــرین ها تنــــهاترینــــند
✘ چـہـ .:: בُنـیـاے ::. ســاکـتـے ...
בیـگـر صـבاے تـپـش .:: قـــَلبـ؟ـ هـا ::. غـوغـا نمـے کـنـב !!!
.:: بــے گـمـان ::. هـمـه شـکسـته انـב..✘
تـو هم تلخ بودی
تلــخ
درست مثل قطره های فلج اطفالی
كه در كودكی به خوردم می دانند !
غافل از اینكه این بار
تلخی تــو دلم را فلــج كرد ..
داشتن آدم هایی که حالت را بپرسند؛
از آن بهتر
داشتن آدم هایی است که،
بتوانی در جواب احوال پرسیشان بگویی:
خـــــوب نیســــــتم...!