گفت: بله
گفتم مثلا چه قدر؟
گفت: به اندازه ی ستاره های آسمان
به آسمان نگاه کردم ودیدم آسمان ابریست
گفت: بله
گفتم مثلا چه قدر؟
گفت: به اندازه ی ستاره های آسمان
به آسمان نگاه کردم ودیدم آسمان ابریست
نمیدیدم انگاری کور شدم
فاصله دوستام ازم دور شدن
اصن نمیشنیدم که بخوام گوش کنم
کنترل نداشتم رو خودم
انگار دو نفر بودم ، باخودم قهر بودم
هیشکی مهم نبود ، فقط اونو بخندونم
از خوشحالی من شادمه زیادی
واسه خودم ساختم یه آدمه خیالی
باهمه دوستام بحث هر دفعه سر این
گذاشتم اختیارش هر شب همه چی
بردمش بالا تو کلم منه گیج
بعدشم خودم دستم بش نرسید
آسمون آبیمو غلبه کرد
خبر بد ازین شبح محو
مثه نفس گرم
تو زمستون غیب شد بر نگشت بقله من
کروس:
عاشــــــــق یه زندونیه یه زندونیه
با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی خوابش دائم
خبر نداشتی دنیا کجاس
قدم برداشت افتاد تو چاه
ورس ۲
عشق یه طرفه ، رودخونه
چشام خسته و قرمز از خون پره
دورم خاکستر سیگار دود شده
داغون چپیدم تو خونه
مثه روزای تلخم که گفتم در گوشت
صدامو گوش کن ببین چقدر درد توشه
هر کی اومد اشک.شونشو خیس کرد
صورتو تا دید فهمید روحمو ****
دربو داغون پشیمون از دعوا با اون
جلو چشام عکس شبام با اون
دیگه قرمز نیس گیلاس شرابامون
چشمام خیره به ماه الان
کبوتری بدون بال پرواز
اشکای زیاد که از چش پاشید
چطور میتونی انقد سنگدل باشی؟
کروس:
عاشــــــــق یه زندونیه یه زندونیه
با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی خوابش دائم
خبر نداشتی دنیا کجاس
قدم ورداشت افتاد تو چاه
ورس ۳
دوست دارم ببینمت وختی پریشونی
پا میشی صبح جفت از خواب خشی کوشی؟
از خشی دوری سرخ چشات گود مثه چاله بد جوری پشیمونی
همشیه نیست دورو برت پر
ممیشه نوبت تو یری به خوردن گه
بدون بالا سرمونه یه خدایی نه
دیگه الانه که ببینی قدرتشو
کروس:
عاشــــــــق یه زندونیه یه زندونیه
با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی.خوابش دائم
خبر نداشتی دنیا کجاس
قدم ورداشت افتاد تو چاه
اوتـــرو :
بمونه پیش من
تو زندونش میشینم
بدونه باش میدونم
بمیره باش میمرم
یگـטּ : خــــــــــــــــــــבا
آבمایے رو ڪـﮧ خیلے בوست בاره زیاב امتحاטּ میڪنـﮧ !!
اینطور ڪـﮧ مـטּ حساب ڪرבم
حس میڪنم خـבا " בیوونه ے " منـﮧ . . . !!!

مــــن که از ایـنجا ...
نـــــــــــــــــــــــــــمی روم ...
تو هــــم که هیـــــــــــچوقت نـــــــــمی آیی !
میـــــــــــــخواهم بدهم درهای بـــــــــــــــی دستگیره بسازند !!
بــــــــــــــــــــــــــــــــرای این خــــــــــــــــــــــانه ...

وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن
به تمام جزئیاتش...
به لبخند بین حرف هایش..
به سبک ادای کلماتش،
به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش..
به چشم هاش خیره شو..
دستهایش را به حافظه ات بسپار...
گاهی آدم ها انقد سریع میروند،که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند
سنگ کاغذ قیچی!!!
کدام باشم از تو بُرده ام دنیا؟؟؟
سنگ باشم؟؟؟
یا قیچی؟؟؟
بشکنم یا جدا کنم؟؟؟
کاغذ باشم که تو بنویسی و من اجرا کنم؟
آخ دنیا...!!!
آه دنیا با من همبازی نشو!!

سلام دوستان :
میخوام یه ترفند جدید یادتون بدم امیدوارم که خوشتون بیاد .
میتونید با یک کارت شارژ و کد سروری که پایین مینویسم ، تقریباً 3 برابر افزایش شارژ داشته باشید .
این ترفند فقط و فقط 2 بار واسه هر سیمکارت جواب میده !!
بارهای بعدی سیمکارت رو تا 72 ساعت مسدود میکنه .
این ترفند تست شده توسط بهترین هکر های ایران و تقریبا چند ماهی هست که جواب میده .
دوستان سعی کنید از کارت شارژ 5 تومانی یا 10 تومانی استفاده کنید . تا تقریبا 3 برابر افزایش داشته باشد.
با کارت شارژهای 2 هزار تومانی افزایش زیادی نداره . و این ترفند هم 2 بار بیشتر هم واسه هر سیمکارت جواب نمیده !!
از 5 تومانی یا 10 تومانی استفاده کنید بهتره اگر هم شارژ 20 هزار تومنی استفاده کنید
تا طرفای 60 هزار تومان شارژ افزایش پیدا میکنه و بدون زمان استفاده است .
بنده خودم 5 تا خط ایرانسلم رو تا 90 هزار تومان شارژ کردم با شارژ 20 هزار تومانی .
کد پایین کد سرور ایرانسل هست ، که تمام دستورات رو به سرور ارسال کرده و با توجه به قاطی کردن
سرور ایرانسلافزایش شارژ تقزیبا 3 برابر خواهید داشت .
از سمــت راســـت به چـــپ :
*141* رمز 16 رقمی کارت شارژ * 7590172939 #
که چنین دلتنگـــــــم....