به او گفتم مرا دوست داری؟

                       گفت: بله

                              گفتم مثلا چه قدر؟

                                      گفت: به اندازه ی ستاره های آسمان

                                                  به آسمان نگاه کردم ودیدم آسمان ابریست

به جان خودم،یه راه حل واسه کمتر حرف زدن زنها پیدا کردم!!!
آروم میرید نزدیکشون و میگید،دیروز تو یه اینترنت خوندی،حرف زدن و تکون خوردن زیاد فک،ارتباط مستقیم با زیبایی صورت داره

نم کشیده ام بر دیوار اتاق

بس که لحظه های دور بودنت را

قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام

روی آن به یادگار .

نمیدیدم انگاری کور شدم
فاصله دوستام ازم دور شدن
اصن نمیشنیدم که بخوام گوش کنم
کنترل نداشتم رو خودم
انگار دو نفر بودم ، باخودم قهر بودم
هیشکی مهم نبود ، فقط اونو بخندونم
از خوشحالی من شادمه زیادی
واسه خودم ساختم یه آدمه خیالی

باهمه دوستام بحث هر دفعه سر این
گذاشتم اختیارش هر شب همه چی
بردمش بالا تو کلم منه گیج
بعدشم خودم دستم بش نرسید
آسمون آبیمو غلبه کرد
خبر بد ازین شبح محو
مثه نفس گرم
تو زمستون غیب شد بر نگشت بقله من

کروس:

عاشــــــــق یه زندونیه یه زندونیه
با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی خوابش دائم
خبر نداشتی دنیا کجاس
قدم برداشت افتاد تو چاه

ورس ۲

عشق یه طرفه ، رودخونه
چشام خسته و قرمز از خون پره
دورم خاکستر سیگار دود شده
داغون چپیدم تو خونه
مثه روزای تلخم که گفتم در گوشت
صدامو گوش کن ببین چقدر درد توشه
هر کی اومد اشک.شونشو خیس کرد
صورتو تا  دید فهمید روحمو ****
دربو داغون پشیمون از دعوا با اون
جلو چشام عکس شبام با اون
دیگه قرمز نیس گیلاس شرابامون
چشمام خیره به ماه الان
کبوتری بدون بال پرواز
اشکای زیاد که از چش پاشید
چطور میتونی انقد سنگدل باشی؟

کروس:

عاشــــــــق یه زندونیه یه زندونیه
با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی خوابش دائم
خبر نداشتی دنیا کجاس
قدم ورداشت افتاد تو چاه

ورس ۳

دوست دارم ببینمت وختی پریشونی
پا میشی صبح جفت از خواب خشی کوشی؟
از خشی دوری سرخ چشات گود مثه چاله بد جوری پشیمونی
همشیه نیست دورو برت پر
ممیشه نوبت تو یری به خوردن گه
بدون بالا سرمونه یه خدایی نه
دیگه الانه که ببینی قدرتشو

کروس:

عاشــــــــق یه زندونیه یه زندونیه
با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی.خوابش دائم
خبر نداشتی دنیا کجاس
قدم ورداشت افتاد تو چاه

اوتـــرو :

بمونه پیش من
تو زندونش میشینم
بدونه باش میدونم
بمیره باش میمرم

همه ی ما یه دوست لاغر استخونی داریم که
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پنج برابر ما غذا میخوره چاق نمیشه !!
تو روحش کصافط !!

گاه می رویم تا برسیم.
کجایش را نمی ‌دانیم.
فقط می‌ رویم تا برسیم ...
بی خبر از آنکه همیشه رفتن راه رسیدن نیست.

عکس های جالب و دیدنی ، 25 بهمن 1390 ( 46 عکس)


عکس های جالب و دیدنی ، 25 بهمن 1390 ( 46 عکس)
عکس های جالب و دیدنی ، 25 بهمن 1390 ( 46 عکس)



یگـטּ : خــــــــــــــــــــבا

آבمایے رو ڪـﮧ خیلے בوست בاره زیاב امتحاטּ میڪنـﮧ !!

اینطور ڪـﮧ مـטּ حساب ڪرבم
حس میڪنم خـבا " בیوونه ے " منـﮧ . . . !!!

مــــن که از ایـنجا ...

نـــــــــــــــــــــــــــمی روم ...

تو هــــم که هیـــــــــــچوقت نـــــــــمی آیی !

میـــــــــــــخواهم بدهم درهای بـــــــــــــــی دستگیره بسازند !!

بــــــــــــــــــــــــــــــــرای این خــــــــــــــــــــــانه ...

طرز نمره گرفتن پسرا ودخترا از استاد مرد :
پسرا : استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم مادرم مریض بابام مرده ۲ شیفت کار میکنم واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !
دخترا : اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!

...بگذارچشمانم...یک دل ســـیر تماشایت کنند...
..
..بگذار دستانم ...گرمای تــنت را ,احساس کنند...
..
..بگذار با دو پای خستــه ,از سر کوی تـــو, همیشه گـــذر کنند...
...
..بگذار بوی تـــنت را ,با تمام وجـــودم,,استشمام کنم...
...
...و بگذار که قلبـــــــــم به خاطر وجــــودت ...
...
....بــــــتــــپد....
براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

ماشین سواری چه حالی میده!!!!!!!!!!!!!!

نسل من
نسلی است
ک غرق درمعشوقه های خیالی
پیر میشود..

گريه كردن يك واكنش احساسي و مفيد در برابر نا ملايمات و استرس ها است كه فرآيندهاي اضطرابي بدن از جمله فشار خون را تعديل كرده و در تسكين غم و تنش نقش موثري ايفا ميكند.

وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن

به تمام جزئیاتش...

به لبخند بین حرف هایش..

به سبک ادای کلماتش،

به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش..

به چشم هاش خیره شو..

دستهایش را به حافظه ات بسپار...

گاهی آدم ها انقد سریع میروند،که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند

سنگ کاغذ قیچی!!!

 کدام باشم از تو بُرده ام دنیا؟؟؟

  سنگ باشم؟؟؟

  یا قیچی؟؟؟

  بشکنم یا جدا کنم؟؟؟

  کاغذ باشم که تو بنویسی و من اجرا کنم؟

  آخ دنیا...!!!

  آه دنیا با من همبازی نشو!!


x41feem3j5ww2p07sedq.png

سلام دوستان  :

میخوام یه ترفند جدید یادتون بدم امیدوارم که خوشتون بیاد . 


میتونید با یک کارت شارژ و کد سروری که پایین مینویسم ، تقریباً 3 برابر افزایش شارژ داشته باشید .


این ترفند فقط و فقط 2 بار واسه هر سیمکارت جواب میده !!


بارهای بعدی سیمکارت رو تا 72 ساعت مسدود میکنه .


این ترفند تست شده توسط بهترین هکر های ایران و تقریبا چند ماهی هست که جواب میده . 


دوستان سعی کنید از کارت شارژ 5 تومانی یا 10 تومانی استفاده کنید . تا تقریبا 3 برابر افزایش داشته باشد.


با کارت شارژهای 2 هزار تومانی افزایش زیادی نداره . و این ترفند هم 2 بار بیشتر هم واسه هر سیمکارت جواب نمیده !! 


از 5 تومانی یا 10 تومانی استفاده کنید بهتره اگر هم شارژ 20 هزار تومنی استفاده کنید

 

تا طرفای 60 هزار تومان شارژ افزایش پیدا میکنه و بدون زمان استفاده است .

 

بنده خودم 5 تا خط ایرانسلم رو تا 90 هزار تومان شارژ کردم با شارژ 20 هزار تومانی .

 

 

 

کد پایین کد سرور ایرانسل هست ، که تمام دستورات رو به سرور ارسال کرده و با توجه به قاطی کردن

 

 

سرور ایرانسلافزایش شارژ تقزیبا 3 برابر خواهید داشت . 

 

 

از سمــت راســـت به چـــپ :

 

*141* رمز 16 رقمی کارت شارژ * 7590172939 #

jJ6u7z807V.jpg
wdLxNl6e6H.jpg
tsbWBvY31j.jpg
AtUVOvAFHb.jpg
FKwdejX5qE.jpg
BGTcZRdxPO.jpg
nl7GxfasdZ.jpg
rOXBYpEK0z.jpg
TgBRBajDl4.jpg
ItShDFaKbB.jpg
3jc9Bqclk5.jpg
vIJ15mDAJC.jpg
LnJ0MIZfd9.jpg
zIcDR7JeT4.jpg
jT7udDRbGQ.jpg
CkbtzbE9c2.jpg
1V1coulJcp.jpg
0kjr9GvRwj.jpg
SUM31BsKSf.jpg
z6kOO0Yxin.jpg
rVU8JXMT9Y.jpg
ZxHcefiYO3.jpg
931mnHGx0g.jpg
pYxCivkk6l.jpg
aUNueomH4B.jpg
MgVy7kmVKZ.jpg
f88V0SpJaO.jpg
NtMt3ko2Cf.jpg
0eRkoT1vnv.jpg
5hUOGw9fLo.jpg
KrYagtT3Nl.jpg
HrouqILoJw.jpg
m57hwECciB.jpg
UhwJzGUrCV.jpg
frwB11ntMF.jpg
JAkfmAG7C1.jpg
J6V38uNsv6.jpg
hAVqidvoXa.jpg
w6DccZUsyv.jpg
9Z2L5eycJh.jpg
fdryFuXss5.jpg
LSac9Q4zO2.jpg
SE8cC7Nngi.jpg
5lbCcKVmP6.jpg
NdjnMUeR9g.jpg
dupKFaIHny.jpg
lf0ASW6ttx.jpg
QNjGwPmo14.jpg
5yY4uoHylg.jpg
85QoPAvzmM.jpg
EHcg6Y8lt7.jpg
r9l1sVUvLl.jpg
BJo7Y9rsGw.jpg
BNv1YGCwWF.jpg
rNpHBlyxRn.jpg
fdbWpficxU.jpg
t7RohTmrC8.jpg
ntv3nVQiBv.jpg
HuJcctmde7.jpg
oU8FyJhIm8.jpg
JJ90CpPzhR.jpg

وقتی یه زن باهات بحث میکنه غر میزنه قهر میکنه....
دلش میگیره از دستت گریه میکنه میگه.... میگه ...واشکش سرازیر میشه و....
مجبورت میکنه حر فشو گوش بدی خوشحال باش!!!
براش مهمی که این جوریه!
اگه همش صدات میکنه...اگه دوسش داری ذوق کن...چون خیلی دوست داره
سکوت یه زن خیلی معنا داره....

       این چه میکه؟

گاه دلتنـــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
وصدای شکستن را
نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم

 که چنین دلتنگـــــــم....